Pages

Subscribe:

İzleyiciler

Bu Blogda Ara

22 Kasım 2011 Salı


Çocuklarımız da her bir insan gibi haklarıyla doğar. Haklarımız içinde birçok şey barındırdığı gibi en önemlisi eğitim hakkıdır. Çocuklarımızın gelişimlerini tamamlayabilmelerinin ve topluma yeterli bir birey olabilmelerinin yolu eğitimden geçmektedir ve bu yüzden hiçbir çocuğun eğitimi engellenmemelidir. İlk eğitimleri ailede başlar buda oyunla gerçekleşir. Oyun oynamak onların en önemli işi, uğraşıdır. Biz yetişkinler nasıl çalışmakla görevliysek onların görevide oynamaktır. Yetişen her çocuğun eğitiminin sorumlusu aileler ve öğretmenlerdir. Bir çocuğa ne eğitimi vermek istiyorsak bu zorla olmamalıdır. Çocuk kendini hazır hissetmeli ve gelişimide bu eğitime yeterli düzeyde olmalıdır. Eğitim sadece matematik, yazma- okuma gibi eğilimleri içermemektedir, sorulan her soruya çocuğu tatmin edecek cevaplar vermek, önemsediğimizi göstermek, çocukları sadece peşimizden koşan insan yavrusu olarak görmeden onunla paylaşımlarda bulunmakta bir parça eğitmektir.Onları anlayabilmek, iletişim kurabilmek, onlar gibi düşünebilmek istediğimizi verebilmenin tek yoludur.

0 yorum:

Yorum Gönder