2 Kasım 2011 Çarşamba
Yaşanan felaketlerin, acıların, kayıpların şiddeti ne olursa olsun büyük küçük herkes etkileniyor ama en çok çocuklarımız etkileniyor. Depremi yaşamayan çocuklar bile medya olsun aile içi konuşmalar olsun duyuyorlar, görüyorlar ve etkileniyorlar. Bu tür felaketlerin sonucunda çocuklarımıza nasıl yaklaşmamız gerektiğini biraz da olsa anlatmaya çalıştım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)



0 yorum:
Yorum Gönder